"Engaging students in Meaning-Making and Aesthetic Reading"

"Engaging Students in Meaning-Making and Aesthetic Reading"

El dimecres passat vaig assistir a una conferència realitzada per un grup de cuatre xiques, especialitzades en anglés, que havien acabat la carrera l'any passat i que actualment estaven fent un master. Aquest master es centrava en incentivar la lectura als xiquets mediant llibres animats i amb dibuixos.
Aquestos són uns del llibres que em van cridar més l'atenció ja que cadascun d'ells tenia un missatge diferent i que a la vegada, tots a l'hora, feien que els xiquets pensaren i reflexionaren sobre el problema que planteava el llibre.








La veritat és que em va canviar molt la meua perspectiva i em va fer reflexionar molt sobre com un mestre pot canviar la manera de donar algo que pot pareixer "aborrit" i fer-ho de manera que els xiquets pensen que és la millor classe del món. A més, com futura mestra d'anglés, els xiquets estan més consenciats i es donen conte que en la classe d'anglés, i en altres assignatures, és on poden pensar ja que no a soles lligen si no que reflexionen sobre la realitat.





Comentarios

Entradas populares de este blog

Setmana 15

Setmana 14

"Educació bulímica"