Setmana 15

Benvinguts i benvingudes a l'última setmana del quadrimestre!
Aquests quatre han sigut uns mesos plens d'emocions i d'experiències noves. Les classes, els professors i professores i els companys i companyes són molt diferents a com estàvem acostumats; i entendre el ritme de treball de les assignatures ens a costat un temps. Però ho hem aconseguit, i ara només queda aprovar els exàmens i aplicar els coneixements apresos en el nostre temps de pràctiques.

Resultado de imagen de dibujo de niños levantando las manos de felicidad

L'assignatura de didàctica general ha estat una de les més dinàmiques en la forma de donar la classe, ja que no només parlava el professor, sino que a més ens feia reflexionar i parlar sobre les nostres impressions, opinions i emocions que ens produïen certs temes tractats a classe. I de fet, això és el que més m'ha agradat de l'assignatura: que era coherent i considere que important per al nostre futur, ja que ens feia mirar tots els aspectes de la classe d'una manera reflexiva, donat que tots ells influiran en el desenvolupament i la formació de l'espai de vida que és l'aula.

Resultado de imagen de aula

D'altra banda, aquests últims dies, a la classe de didàctica hem estat acabant la unitat didàctica que vam començar a fer a principi de curs. 
Les nostres impressions respecte al treball són, en general, positives. A mi, personalment, m'ha resultat molt enriquidor: no només perquè he gaudit investigant en els llibres de text, pàgines web i experiències personals, sino que també ha sigut una mena de simulacre d'un currículum que hauríem de ficar en marxa durant dues setmanes, centrant-nos en un "tema" en concret i aplicant-lo a totes les assignatures, és a dir, introduir-lo mitjançant un currículum integrat.
No obstant això, sí que és de veres que hem trobat algunes dificultats. La major d'elles, per a mí, ha sigut el fet de no tindre un horari concret per a cada assignatura, ja que totes elles van integrades i no separades com estem acostumades a fer-ho. Una altra de les dificultats ha sigut haver de pensar o buscar activitats divertides per tal de no fer les classes com les vam viure nosaltres, teòriques silencioses i avorrides.

Imagen relacionada

Com a conclusió, he tingut molt bones impressions amb aquesta assignatura i pense que és molt útil per al nostre futur com a docents.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Setmana 14

"Educació bulímica"